Top Guidelines Of صفر تا صد خرید و فروش ارز دیجیتال

Wiki Article

حداقل مقدار خرید بیت کوین چقدر است؟ شما می‌توانید حتی با ۱۰۰ هزار تومان هم بیت کوین بخرید. البته برخی از صرافی‌ها ممکن است مبلغی را به‌عنوان حداقل تعریف کنند؛ اما روی کاغذ با هر مبلغی که پاسخگوی کارمزدهای شبکه بیت کوین و صرافی باشد، می‌توان بیت کوین خرید.

الآن برای کار کردن با هیچ بخشی مشکلی ندارم فقط نگرانیم اینه که اکانت نیاز به وریفای بیشتر داره یا نه؟

در اغلب صرافی‌های ایرانی باید تصویر مدارک شناسایی خود (مثل کارت ملی و کارت بانکی) را برای صرافی بفرستید تا حساب شما را تأیید کند.

در این بخش می توانید مهم‌ترین اخبار سایت را مشاهده نمایید. اگر می خواهید این اخبار برای شما ایمیل شود در خبرنامه ما عضو شوید.

به زبان ساده با توجه به گذشته ارز دیجیتال، آینده‌ی آن را حدس می‌زنید که بسیار به شما در کسب سود کمک خواهد کرد.

شاید به نظر شما عجیب باشد، اما افراد زیادی هستند که با هدف معامله گری یا ترید، ابتدا در یک صرافی ایرانی ریال خود را به تتر تبدیل می‌کنند و با انتقال تتر به صرافی خارجی معاملات وسیع‌تری را آنجا انجام می‌دهند.

این صرافی در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد؛ اما خیلی سریع رشد کرد و رقبای قدرتمند خود را پشت سر گذاشت. در زمان به‌روزرسانی این مقاله (اواسط ۲۰۲۱) حجم معاملات روزانه بایننس به‌طور میانگین به بیش از ۱۸ میلیارد دلار می‌رسد که این یعنی نقدشوندگی و تعداد خریداران و فروشندگان در این صرافی به‌شدت بالاست.

جستجو بستن آموزش گام به گام خرید ارز دیجیتال برای تازه واردها

بایننس با بررسی سفارشات بازار، بهترین قیمت را برای کاربر انتخاب می‌کند و سریعاً تبدیل را انجام می‌دهد. البته این قابلیت فعلاً برای تعداد کمی از ارزهای دیجیتال فعال است.

فراموش نکنید که حتماً کیف پول‌ها و نرم‌افزارهای مربوطه را از منابع رسمی و معتبر دانلود کنید.

مارکت‌های آلت کوین‌ها: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با اتریوم، ریپل و ترون وجود دارد.

۳. پس از ثبت نام در صرافی بهتر است احراز هویت را نیز انجام دهید.

۱۰ سوءتفاهم درباره سرمایه‌گذاری و ترید در بازار ارزهای دیجیتال

سرعت بالا از آن جهت مهم است که در صورتی که اینترنت شما سرعت مناسبی نداشته باشد، انتقال اطلاعات (درخواست خرید و فروش) در آموزش خرید ارز دیجیتال زمان مناسب و قیمت تعیین شده انجام نمی‌پذیرد.

Report this wiki page